teisipäev, 28. juuli 2009

''one night in paris''

tekkida võiv seos tuntud öövalgusseadme abil filmitud täisakasvanutele suunatud linateosega on puhtjuhuslik.
igatahes olen ma pariisis, täna öösel. istumas ümber võiks ilmselt öelda.
air baltic tuletas meelde, et mulle vist ei meeldigi lennata. või noh, asi ei olegi niivõrd meeldimises kuivõrd somaatilises halb-olemises. aga ma rohkem praegu ei vingugi, sest vingumine ei ole ju teatavasti üldsegi atraktiivne.
pariisi ühistransport tuletas meelde, et olen hard-core maapoiss ikkagi nii mõneski mõttes. rongiga liikumine, juba isegi rongi leidmine ja pileti ostmine, rääkimata siis kuhugi kohale jõudmisest, oli tüsilikupoolne. siiski tõrvapotti on reostamas ka tuvastatavad meekogused - lennujaama infoputka 'koloniaalse päritoluga' tütarlapsed olid igatahes väga võlutud, ma ei saanudki lõpuni aru, kas minu abitusest või naeruväärsest pigmendipuudusest. abivalmid on nad siin küll üldiselt. khmm
sai ka vaadatud ühtteist, mis räägitakse olevat seda väärt, vaatamist siis. tegelikult küll ainult notre dame'i (sest ta oli juhuslikult otse metroojaama kõrval) ja jõge, seine'i, sest ta on igalpool, voolab puha ringi. seine on kaunis, peab tunnistama. ladina kvartalis ekslesin ka, kuid sellest ei sündinud oluliselt ei muljeid ega pildimaterjali.
üldiselt sai võrdlemisi veenvalt tõestatud intuitiiv-linnaekskursiooni alaväärsus võrreldes reisijuhtide lugemise jms-ga. samas aga, kui aega on mõned tunnid siis lõpuks taandubki asi sellele, kui palju on aega. ehk siis nagu vähe.
edasine plaan on homme naeruväärselt vara minna teisele poole pariisist välja orly lennujaamale, sest no tõesti, kui mul on lennupiled lõuna-ameerikasse, siis mingit mahajäämist juba ei tule...
säärane resoluutsus.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar