reede, 9. juuli 2010

08.07.2010

Hommikul sai raiesmiku puurisust puhastamine lõpetatud. Pärast seda plaanisime tuua kanadele uut saepuru ning viia ära prügi. Selleks mõistagi oli tarvis pirukas käima tõmmata, kuna tavapärasel viisil ta juba mõnda aega ei käivitu. Ka tõmbamine ei andnud kergesti vilju, lõpuks kui proovisin kolmanda käiguga hakkas mootor siiski tööle. Ühtlasi vupsas kapoti alt välja purunenud generaatori rihm. Veidral kombel selle rihma purunemine lahendas auto käivitumisprobleemi. Jõudsime isekeskis hüpoteesini, et probleem ei olnudki starteris, vaid konditsioneeri pumbas, mis mingil põhjusel ringi ei käinud ning seetõttu ka generaatorit ja mootorit kinni hoidis (nad olid sama rihma all). Nüüd läheb pirukas ilusti võtmest käima, kuid ilmselt oleks liialdus öelda, et ta on sõidukorras, samas tema seisukord on vähemalt sama hea kui enne.

Käisin täna esimest korda siinoleku jooksul ilma fotovarustuseta metsas, sihtpunktiks seekord ‘’kõrge kosk’’ laagri suhtelises läheduses. Kaamera jäi koju, kuna ta oli traagiliselt pooleks murdunud. Tõstsin teda välgust, mille peale välgujalg koos ümbristseva odava plasti tükiga kaamera kere küljest murdus/rebenes jättes endast järgi haigutava augu. See mõjus mõistagi kaamera ilmataluvusele hävitavalt. Õhtul liimisin killu tagasi, kui välgu ühendused on siiski hävinud ja ma ei ole kindel kas neid on võimalik taastada. Kehv lugu, sest makrotegemine on seega nüüd praktiliselt lõpetatud ja see on ka enamvähem aius ‘’zhanr’’ või nii, mis sest masinast talutava kvaliteediga välja tuleb. Edaspidi puuduvad mul vahendid, et temasse robustses kvantiteedis footoneid sisse rammida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar