kolmapäev, 29. august 2012


09.07.2010

Rosa õpetas mulel täna brasiilia rahvatantsu ‘oh-serpent-hop’, see käib nii, et kõnnid salasammu (või de modo toonekurg, kui soovite) ning siis, märgates parasjagu langetatava jala all madu, selle asemel, et talle peale astuda (see on väga tähtis!) teed pisikese hüppe ja samal ajal pöörad õhus elegantselt ümber ning oled maandudes teisel pool madu, kuid endiselt näoga tema poole, et teda pidevalt kenasti silmas pidada, eksole. Vot sedaviisi ületatakse madusid brasiilias, ei mingit ümber ohutu otsa hiilimist, seda taunitakse labasusena, ma usun.
Igaljuhul ta pidas vajalikuks mulle seda õpetada ja korduvalt demonstreerida, kasutades mao rollis oksakest, kuna näeb mind pidevalt metsa minemas ja sealt tulemas, ning sellest järelduvalt ei ole ma ilmselgelt teadlik madude olemasolust. Üldiselt ma saan aru küll, need europiidid on ju täielikud udupead ning maod on ‘tres venomoso’
Aga ilmselt ei maksa mõrrelda, heatahtlik kavatsus ja mis kõik, ilmselt ei hakka ma siiski tantsiskledes madusid ületama.
Hiljem käis Rosa meil külas, ma täpselt ei mõistnudki, mida ta algselt soovis, kuid kujunes väike piltidevaatamisseanss. Kõik maod, kelle pilte nähes ta ütles, et mürgine, seda ka tõepoolest olid, niiet loodustundmine on kohal. Ka pidas ta väga mürgiseks koobastes elavat ämblikulaadset - Damon diadema’t, paraku ma ei tea, kas tal on selles osas õigus, kaldun pigem arvama, et ei ole, loodan tegelikult, sest neid elukaid ei ole ma seni küll erilise aupaklikusega kohelnud.

Aktuaalsustest niipalju, et hommikul, kui asusin ‘autot remontima’, tõi profuusselt vesitsev radiaator reaalsustaju kiiresti koju - helistasin Bernardile, kes tuli kohale ning pukseeris masina minema.
Korjasin ka veidi taimi ning üritasin neid ka päikese käes kuivatada, Võrdlemisi kasina eduga siiski, kuna vihahooge oli sageli. Muidugi päikese käes taimeda kuivatamine tundub üdse kuidagi kahtlane teema, eriti kui tegemist ei ole heinateoga, mõeldes ainete fotolagunemisele ja muule taolisele.
Ka sain puhastatud kanala ning puistatud laiali uus suurepäraelt lõhnav saepuru. Loodan, et suurepärane lõhn ei võrdu mürgisusega, sest muidu võib saepurumaiamate kanade heaolu sattuda ohtu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar