kolmapäev, 29. august 2012


24.08.2012

Täna sattusin tõelise ussipesa peale. Olin teel coq-de-roche’i vaatluskoha juurde, kui märkasin teerajal kaljusel pinnal olevas lombis üht madu. Kui olin seal veetnud juba mõned minutid pildistades ja madu kiusates märkasin ,et vee all on veel teinegi, kes aegajalt oma pea välja pistab. Vesi oli muidu täiesti läbipaistev, selge, ja madu oli läbi selle nähtav. Aga see miks ma teda algselt kohe ei täheldanud on ilmselt jällegi mingi taju ja tähelepanu idiosünkraasia.
Maod olid sellised veidiülemeetrised ja ütleks, et mingitlaadi nastiklased. Seda liiki madusid olen viimase kahe nädala jooksul näinud juba nelja. Mis on veider küll, ses mõttes, et nad on haaranud nii suure osa minu kohtumistest madudega, aga on ometi ainult üks 96-st (või 95-st) maoliigist P. Guajaanas. Mis pagana õigusega, eksole.
Aga võibolla on neil praegu selline nö kõrgema aktiivsuse periood, need kaks seal lombis olid ka ilmselt ‘aega veetmas’, kui tüütu mina neid segama tulin.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar